گیف مشاوره دکتر فتحی
دکتر حمیدرضا فتحی / دسته‌بندی نشده / جراحی بینی نیمه فانتزی+ عکس قبل و بعد
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

جراحی بینی نیمه فانتزی+ عکس قبل و بعد

امتیاز بده

یکی از جراحی هایی که امروزه بسیار رایج بوده و در میان عموم مردم بسیار پرطرفدار می باشد جراحی بینی نیمه فانتزی می باشد چرا که در این جراحی هم یک قوس کوچک بر روی بینی ایجاد شده و هم اینکه متناسب با اجزای صورت و به طور طبیعی کوچک خواهد شد، در واقع این جراحی چیزی مابین جراحی بینی طبیعی و فانتزی می باشد و به همین دلیل ایده آل های بسیاری از افراد را در برخواهد گرفت.

عکس-عمل-بینی-نیمه-فانتزی
نمونه-کار-جراحی-بینی-نیمه-فانتزی
عکس-قبل-و-بعد-جراحی-بینی-نیمه-فانتزی

در این مقاله به بررسی تمام نکات مربوط به جراحی بینی فانتزی صحبت خواهیم کرد، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خصوصیات بینی نیمه فانتزی

در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی ها و خصوصیات بینی نیمه فانتزی خواهیم پرداخت.

قوسی که بر روی این نوع از بینی ها ایجاد می شود مانند بینی های عروسکی و فانتزی زیاد نبوده و مقدار آن اندک می باشد و تنها تیغه بینی در این جراحی صاف شده و مقدار جزئی قوس پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این نوع از بینی ها سربالا بودن نوک بینی به اندازه کافی می باشد که متناسب با سایر اجزای صورت این عمل انجام خواهد شد.

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که کوچک بودن این نوع از بینی ها بسیار متناسب با سایر اجزای صورت می باشد و برخلاف بینی های فانتزی که بسیار کوچک می شوند و امکان دارد در تنفس افراد مشکل ایجاد کنند، در جراحی بینی نیمه فانتزی این عمل به صورت متناسب با اجزای صورت انجام خواهد شد.

📣 به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که میزان تغییرات بینی در جراحی بینی نیمه فانتزی نه مانند جراحی بینی طبیعی کم و نامحسوس بوده و نه مانند جراحی بینی فانتزی بسیار زیاد می باشد و تنها در حد متوسط کوچک و سربالا خواهد شد.

کاندیدای مناسب جراحی بینی نیمه فانتزی

آیا همه افراد می توانند این جراحی را انجام دهند و برای انجام عمل بینی نیمه فانتزی کاندیدای مناسبی می باشند؟ افرادی که برای انجام این جراحی مناسب هستند عبارتند از:

✅ افرادی که به بلوغ رسیده و رشد بینی آن ها کامل شده باشد.

✅ افرادی که از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند.

✅ افرادی که از نتیجه جراحی خود انتظارات منطقی داشته باشند.

✅ افرادی که دارای بینی های غضروفی با پوست نازکی هستند.

✅ افرادی که دارای بینی های بزرگی نسبت به دیگر اجزای صورت خود هستند.

✅ افرادی که سیگار و دخانیات مصرف نمی کنند.

نحوه انجام جراحی بینی نیمه فانتزی

این جراحی نیز به مانند انواع دیگر جراحی بینی به دو روش باز و بسته می تواند انجام شود، که همانطور که بارها ذکر کردیم  انتخاب روش جراحی با توجه به شرایط فرد و صلاحدید پزشک متخصص برعهده جراح می باشد.

در روش بسته برش ها داخل بینی ایجاد شده و دسترسی جراح به ساختار بینی محدودتر بوده و تنها می توان تغییرات جزئی را با این روش بر روی بینی اعمال کرد، ولی در روش باز برش ها بر روی بینی ایجاد شده و به دلیل دسترسی کامل جراح به ساختار بینی می توان تغییرات موردنیاز را به صورت کامل بر روی بینی اعمال کرد. به طور معمول برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی از روش باز استفاده خواهد شد.

00:41
truncate dir-rtl

فیلم عمل جراحی بینی

برای انجام این جراحی در ابتدا فرد تحت بیهوشی عمومی با بی حسی با توجه به شرایط قرار گرفته و سپس برش ها با توجه به یکی از روش هایی که در بالا ذکر شد بر روی بینی ایجاد شده و سپس تغییرات مورد نیاز اعمال خواهد شد، در نهایت نیز جای برش ها بخیه زده شده و جراحی به پایان خواهد رسید.

البته باید به این نکته اشاره کرد که در صورتی که غضروف های بینی برای اعمال تغییرات ضعیف باشد، جراح از پیوند غضروف بینی استفاده خواهد کرد.

عوارض جراحی بینی نیمه فانتزی

این جراحی نیز به مانند هر جراحی دیگری دارای عوارض موقت و طولانی مدت می باشد، ولی در صورتی که توسط بهترین جراح بینی انجام شده و همچنین نکات مراقبتی بعد از جراحی به خوبی رعایت شود عوارض جبران ناپذیری را برای افراد در پی نخواهد داشت.

عوارض موقت این جراحی شامل خونریزی، تورم و عفونت می باشد که بعد از مدتی با رعایت نکات مراقبتی توصیه شده توسط پزشک برطرف خواهد شد.

اما در صورتی که این جراحی توسط جراح کم تجربه ای انجام شود، امکان دارد عوارضی از قبیل عدم تقارن در سوراخ های بینی، ایجاد مشکلات تنفسی، بی حس شدن پوست بینی و … را برای افراد در پی داشته باشد که به منظور رفع آن باید از عمل ترمیمی استفاده کنند.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

همانطور که ذکر کردیم برای دریافت نتیجه مطلوب از جراحی و بدون عارضه باید به جراح باتجربه و بامهارتی مراجعه کرد که در این بخش از مقاله ویژگی های بهترین جراح بینی نیمه فانتزی را عنوان خواهیم کرد.

یک جراح بینی نیمه فانتزی باید دارای تجربه و مهارت بالایی در این زمینه بوده و همینطور مدرک تخصصی داشته باشد. از جمله دیگر ویژگی های یک جراح بینی نیمه فانتزی خوب آشنایی وی با اصول زیبایی شناسی و همینطور رفتار مناسب با مراجعه کننده ها می باشد.یک جراح خوب باید از صبر و حوصله زیادی برخوردار باشد تا به درستی مراجعه کننده ها را از نتیجه عمل و مراقبت های قبل و بعد آن آگاه کند.

وجدان کاری و رضایت بالای مراجعه کننده ها یکی دیگر از ویژگی های خوب یک جراح می باشد.

دکتر حمیدرضا فتحی با سالها سابقه و تجربه در این زمینه و با دانش و تخصص بالا بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران می باشند و بهترین انتخاب برای انجام این جراحی به شمار می روند.

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی

هزینه این جراحی به عوامل مختلفی از قبیل نوع بینی، مهارت و تجربه جراح، پیچیدگی و میزان تغییرات اعمال شده، هزینه های بیمارستان، دستمزد جراح، هزینه های جانبی مانند داروها و آزمایشات و … بستگی دارد و در افراد مختلف متفاوت می باشد.

بنابراین توصیه می شود برای اطلاع از هزینه عمل بینی نیمه فانتزی به مطب دکتر مراجعه کرده و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل در مورد جراحی بینی نیمه فانتزی و تمام موارد مرتبط با آن از قبیل کاندیدای مناسب، ویژگی های بینی نیمه فانتزی و همینطور نحوه جراحی و عوارض آن را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که فرم بینی در این جراحی فرمی مابین بینی طبیعی و بینی فانتزی خواهد بود و به همین دلیل طرفداران بسیاری در میان متقاضیان عمل بینی دارد. تنها به این نکته توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه مطلوب از این جراحی به جراح باتجربه و با مهارت مراجعه نمایید.

دکتر حمیدرضا فتحی

دکتر حمیدرضا فتحی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
عضو هیئت علمی «دانشیار» دانشگاه علوم پزشکی تهران دپارتمان جراحی پلاستیک و زیبایی

مقالات مرتبط
آیا عمل بینی درد دارد؟

آیا عمل بینی درد دارد؟

درد بعد از عمل بینی نگرانی بسیاری از زیباجویانی است که قصد انجام این جراحی را دارند. طی این عمل، بینی و بافت‌های آن تغییر زیادی می‌کنند....

خونریزی بعد از عمل بینی

خونریزی بعد از عمل بینی

خونریزی بعد از عمل بینی یکی از شایع‌ترین عوارضی است که بیماران پس از جراحی تجربه می‌کنند. این موضوع، به ویژه در روزهای اول پس از عمل،...

عوارض عمل بینی

عوارض عمل بینی

عوارض عمل بینی برای افرادی که تصمیم به این جراحی دارند یا این جراحی را انجام داده‌اند به یک نگرانی و دغدغه‌ای مهم تبدیل شده است. همانطور...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *