گیف مشاوره دکتر فتحی
دکتر حمیدرضا فتحی / جراحی زیبایی صورت / مزایای لیفت صورت برای جوانسازی پوست
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

مزایای لیفت صورت برای جوانسازی پوست

5/5

روش های متعددی برای جوانسازی پوست صورت و رفع پیری پوست وجود دارند. از جمله محبوب ترین و سریع ترین روش های جوانسازی پوست صورت انجام جراحی لیفت صورت می باشد. برای انجام لیفتینگ صورت روش های با جراحی و بدون جراحی وجود دارند که می توانید با مشورت پزشک بهترین روش لیفتینگ صورت را انتخاب کنید. مزایای لیفت صورت باعث شده اند که طرفداران این نوع عمل زیبایی روز به روز افزوده شود. در ادامه این مقاله می خواهیم بیشتر به مزایای لیفت صورت بپردازیم. با ما همراه باشید.

مزایای لیفت صورت

استفاده از روش لیفت صورت بدون جراحی یا استفاده از روش های جراحی مزیت هایی را به همراه دارد. در ادامه مزایای لیفت صورت را بیان خواهیم کرد.

حذف علائم پیری از مزایای لیفت صورت

رفع علائم پیری پوست و رفع چین و چروک یکی از اصلی ترین دلایلی است که بسیاری از افراد لیفت صورت را انتخاب می کنند.از جمه مزایای لیفت صورت این است که در یک جلسه درمانی کاهش بسیاری از علائم پیری که روی صورت تاثیر می گذارد اتفاق خواهد افتاد. لیفتینگ صورت با برداشتن پوست اضافی، سفت کردن بافت و ماهیچه های زیرین و سپس سفت کشیدن پوست برای کاهش خطوط و رفع چین و چروک انجام می شود. برخی از علائم پیری که می توان با استفاده از لیفت صورت برطرف کرد عبارتند از:

  • افتادگی پوست در ناحیه میانی صورت، فک و گردن
  • چین های عمیقی که از بینی تا گوشه های دهان یا از گوشه های دهان به سمت پایین تا چانه امتداد دارند
  • چین و چروک و خطوط اطراف دو طرف چشم
  • چربی جابجا شده صورت

باقی نماندن اسکار جراحی

اگرچه لیفت صورت یک روش جراحی است، اما برش هایی که برای انجام جراحی ایجاد می شود به گونه ای طراحی شده اند که عملاً با چشم قابل مشاهده نیستند. از مزایای لیفت صورت این است که تا جایی که امکان داشته باشد، برش ها در خط مو یا پشت گوش ایجاد می شود و اسکار جراحی را با دقت پنهان نگه می دارند. با انجام این کار، هیچ نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد شما تا به حال جراحی انجام داده اید.

بهبودی سریع از مزایای لیفت صورت

هر روش جراحی مستلزم آن است که بیماران زمان کمی برای بهبودی داشته باشند. با این حال بسیاری از مردم به دلیل کوتاه بودن دوران بهبودی در جراحی لیفت صورت اقدام به انجام آن می کنند. بیشتر مردم به جای اینکه هفته‌ها را با بانداژ پیچیده شده و دردناک بگذرانند، متوجه می‌شوند که با مراقبت مناسب، می‌توانند ورم و آثار بعد از جراحی خود را به سرعت بهبود بخشند. شما باید بتوانید در عرض چند هفته پس از درمان با چهره ای کاملاً شاداب به فعالیت های معمول روزانه خود بازگردید. اگر سوالی در مورد زمان استراحت و بهبودی دارید، دکتر حمیدرضا فتحی، بهترین جراح پلاستک تهران با کمال میل پاسخگوی آن خواهد بود.

نتایج طبیعی و طولانی مدت

در گذشته لیفت صورت به گونه ای انجام می شد که چهره فرد بعد از انجام جراحی به صورتی غیرطبیعی جلوه می کرد. تکنیک‌های مدرن لیفت صورت، جراحان را قادر می‌سازد تا بافت‌های صورت را تغییر دهند و ظاهری بسیار جوان‌تر و در عین حال طبیعی‌تر ایجاد کنند. در حالی که طول عمر نتایج شما بر اساس میزان مراقبت از پوست خود پس از لیفت صورت تعیین می شود، اکثر افراد می توانند ظاهر جدید خود را تا 10 سال بعد از عمل حفظ کنند.

امکان انجام همزمان با دیگر جراحی های زیبایی

در حالی که برخی از جراحی های زیبایی باید به عنوان یک درمان مستقل انجام شوند، لیفت صورت می تواند همزمان با بسیاری از عمل های زیبایی دیگر انجام شود. انتخاب این روش می تواند به نفع شما باشد، و به شما این امکان را می دهد که فقط یک بار بیهوشی و یا زمان بهبودی را تجربه کنید، که باعث می شود زمان کمتری را صرف کنید و همچنین ظاهر خود را بهبود بخشید.

لیفت صورت برای مردان نیز توصیه می شود

عموما افراد بر این باور هستند که عمل های جراحی زیبایی مخصوص خانم ها است و آقایان نمی توانند برای جراحی های زیبایی اقدام کنند. در حالی که این باور اشتباه است. طبق امار منتشر شده توسط انجمن جراحی پلاستیک آمریکا (ASAPS) در سال 2017 در حدود 10 درصد از آمار افراد متقاضیان لیفت صورت را آقایان تشکیل داده بودند.

سخن پایانی

امروزه مزایای لیفت صورت باعث شده است تا این روش محبوبیت زیادی در بین خانم ها و آقایان داشته باشد. برای انجام لیفت صورت بهتر است با بهترین متخصص جراحی پلاستیک در تهران مشاوره داشته باشید تا با توجه به ویژگی های فردی و سابقه پزشکی شما بهترین روش لیفتینگ صورت انتخاب شود. برای مشاوره آنلاین با دکتر حمیدرضا فتحی بهترین جراح پلاستیک تهران کلیک کنید و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول درباره مزایای لیفت صورت

دکتر حمیدرضا فتحی

دکتر حمیدرضا فتحی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
عضو هیئت علمی «دانشیار» دانشگاه علوم پزشکی تهران دپارتمان جراحی پلاستیک و زیبایی

مقالات مرتبط
ماندگاری جراحی لیفت صورت

ماندگاری جراحی لیفت صورت

ماندگاری جراحی لیفت صورت بسته به نوع پوست، سبک زندگی و تکنیک جراحی متفاوت است. به‌طور کلی، نتایج این عمل بین ۵ تا ۱۰ سال دوام دارد. عواملی...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *