گیف مشاوره دکتر فتحی
دکتر حمیدرضا فتحی / جراحی زیبایی صورت / جراحی زیبایی بینی + نمونه کار
مدت زمان مطالعه ۱۶ دقیقه

جراحی زیبایی بینی + نمونه کار

4.2/5
جراحی-زیبایی-بینی
نمونه-کار-عمل-بینی
نمونه-کار-جراحی-بینی-توسط-دکتر-فتحی
نمونه-کار-عمل-بینی-دکتر-فتحی
00:19
truncate dir-rtl

فیلم جراحی بینی

انواع-روش‌های-جراحی-بینی
آیا جراحی بینی عارضه های خطرناکی در پی دارد؟

افرادی که این سوال را می پرسند باید بدین نکته توجه داشته باشند که جراحی زیبایی بینی در تمام سال هایی که برای افراد مختلف و در طیف سنی گوناگون و نیز افراد متعلق به طبقات اجتماعی مختلف انجام شده است و هیچ گونه آسیبی به افراد وارد نشده است.
بنابراین می توانید بدون نگرانی و دغدغه برای جراحی بینی اقدام کنید و از بهترین متخصصین و جراحان این حوزه کمک بگیرید.

سن مناسب برای انجام جراحی بینی از نظر دکتر فتحی چقدر است؟

دکتر حمیدرضا فتحی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، سن عمل بینی در این نوع جراحی برای خانم ها را 16 سال تمام و برای آقایان پایان 17 سالگی می‌داند. در این سن رشد استخوانی صورت کامل شده و بعد از عمل فرد دچار تغییرات ظاهری نمی‌شود. برای اطمینان از نتیجه عمل رینوپلاستی بهتر است در انتخاب پزشک متخصص دقت کنید. فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص زیبایی باید دانش و مهارت کافی برای انجام جراحی بینی را داشته باشد. در غیر این صورت نتیجه جراحی با آن چیزی که باید باشد در تضاد است و نه تنها مراجعه کننده به مطلوب ذهنی‌اش نمی‌رسد، بلکه با مشکلات ظاهری و تنفسی نیز دست به گریبان خواهد شد.

تزریق کورتون به بینی بعد از جراحی الزامی است؟

برخی از افراد بعد از جراحی بینی از فرم بینی خود رضایت کامل را ندارند و بیشتر علت آن تورمی است که بعد از عمل بینی ایجاد می شود که این مشکل بیشتر در بینی های گوشتی مشاهده می شود، به گونه ای که این تورم باعث شده است که نتیجه به خوبی قابل مشاهده نباشد یکی از بهترین کارهایی که می توانیم برای از بین بردن این تورم انجام دهیم تزریق کورتون به بینی است با توجه به میزان تورم تعداد دفعات تزریق متفاوت است، باور اشتباهی که بین عموم مردم وجود دارد این است که حتما باید بعد از جراحی بینی تزریق کورتون را انجام دهند در صورتی که تورمی که بعد از جراحی بینی بوجود می آید کاملا طبیعی است و با گذشت زمان از بین می رود در واقع جراح بینی این تصمیم را می گیرد که بینی نیاز به تزریق کورتون دارد یا خیر .

برای مقابله با ترس از جراحی بینی چه باید کرد؟

بی‌شک یکی از مهم ترین عواملی که شما را نسبت به انجام دادن جراحی زیبایی بینی محتاط می‌کند، ترس از انجام جراحی و عوارض احتمالی آن است. احتمالا در ویدئوهای جراحی بینی دیده اید یا از زبان آنها که جراحی بینی انجام داده اند، شنیده اید که بعد از انجام جراحی خونریزی داشته‌اند، چند روز مشکلات ناشی از فشار تامپون‌های داخل بینی را تحمل کرده اند و با کبودی‌های صورت‌شان مدارای که کردند تا به مرور زمان علائم جراحی حذف شود و همه چیز طبیعی به نظر برسد. و همین شما را از عمل کردن ترسانده است. این موضوع با مراجعه به یک پزشک متخصص و گذراندن جلسات مشاوره پیش از عمل برطرف خواهد شد.

نتیجه گیری

دکتر حمیدرضا فتحی

دکتر حمیدرضا فتحی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
عضو هیئت علمی «دانشیار» دانشگاه علوم پزشکی تهران دپارتمان جراحی پلاستیک و زیبایی

مقالات مرتبط
آیا عمل بینی درد دارد؟

آیا عمل بینی درد دارد؟

درد بعد از عمل بینی نگرانی بسیاری از زیباجویانی است که قصد انجام این جراحی را دارند. طی این عمل، بینی و بافت‌های آن تغییر زیادی می‌کنند....

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

2 دیدگاه ها
  1. آوا بلهری

    با سلام و عرض ادب
    من میخواستم سوالی بپرسم که آیا امکان مشاوره انلاین با دکتر فتحی هست ‌‌ممکن هست من بتونم وقتی رو اواخر فروردین ماه از جناب دکتر برای جراحی بینی بگیرم من ایران زندگی نمیکنم ممنون میشم پاسخ بدیم

    پاسخ
    • دکتر حمیدرضا فتحی

      سلام وقتتون بخیر تو دایرکت اینستاگرام پیام بدین

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *